Search This Blog

Friday 24 April 2015

The road and the men who load........

If you don't drive .......and traverse the corporate area in Jamaica you have to come in contact with the men who we refer to as loaderman or backup man...... 

Sas Christ mi nuh know bout nobody else ..... but dem is a real sore point fi me.

Now lest I come off as being bitter let me clarify..... I have no issues with how anyone earns their living because as far as dollar for dollar even the gents washing the wind screen of cars at stoplights take home more net income than I do. So power to them.

My issue is with these men who obviously don't get that every morning , I along with my fellow commuters get up and spend a great deal of time getting clean clothes on our freshly showered body because
" wi nuh wah fi tink pon di road" therefore " we nuh wah come in contact with no 'tinking arm people".

"Mi say ....mi nuh know ennuh .....it appears that some a dem sleep inna frowiness ....wake up to 'tinkness and brush dem teeth wid dog poo because why dem one haffi 'tink suh?"

And best believe they have no qualms about trying to put  dem 'tinking arm around you...... Mi say if mi vex one more time mi woulda probably just busss.

Mi seriously aguh dung a Jamaica house guh beg Mamma P fi implement a " muss bade policy " fi dem loader man yah.

Something needs to be done rapido

Tell  mi if unnuh disagree......

No comments:

Post a Comment